صفحہ اول / Urdu News / افغان وزارت دفاع کے کمپاؤنڈ کے قریب خودکش حملے، 24 افراد ہلاک اور 91 زخمی
599275-afghanattack-1473085620.gif

افغان وزارت دفاع کے کمپاؤنڈ کے قریب خودکش حملے، 24 افراد ہلاک اور 91 زخمی


افغان وزارت دفاع کے کمپاؤنڈ کے قریب خودکش حملے، 24 افراد ہلاک اور 91 زخمی

کابل: افغانستان کے دارالحکومت میں وزارت دفاع کے کمپاؤنڈ کے قریب 2 خودکش حملوں میں 24 افراد ہلاک جب کہ 90 سے زائد زخمی ہوگئے۔

غیر ملکی خبرایجنسی کے مطابق افغانستان کے دارالحکومت کابل میں یکے بعد دیگرے 2 خودکش حملے ہوئے جس کے نتیجے میں 24 افراد ہلاک جب کہ 90 سے زائد زخمی ہوگئے ہیں۔ ترجمان افغان وزارت دفاع کا کہنا تھا کہ وزارت دفاع کمپاؤنڈ کے قریب ایک دھماکا ہوا اور جیسے ہی سیکیورٹی فورسز اور دیگر افراد امدادی کارروائیوں کے لیے جائے وقوعہ پہنچے تو دوسرے خودکش بمبار نے خود کو دھماکے سے اڑا دیا۔ ترجمان کے مطابق دونوں دھماکے خودکش تھے جب کہ اکثر زخمیوں کی حالت تشویشناک ہونے سے ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔

دوسری جانب افغان صدر اشرف غنی نے دھماکے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ہماری ہمدردیاں دھماکے میں متاثر ہونے والے خاندانوں کے ساتھ ہیں۔ انہوں نے کہا کہ دہشت گردوں میں افغان سیکیورٹی فورسز کے خلاف لڑنے کی اہلیت ختم ہوچکی ہے اسی لیے وہ شہر، مساجد، اسکول اور عام آدمیوں کو نشانہ بنارہے ہیں۔

اس خبر کو بھی پڑھیں؛ کابل میں امریکی یونیورسٹی پر حملہ، 7 طلبا سمیت 12 افراد ہلاک

ادھر ترجمان طالبان ذبیح اللہ مجاہد نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر حملے کی ذمہ داری قبول کرتے ہوئے کہا کہ ہمارا پہلا ہدف ڈیفنس منسٹری اور دوسرا پولیس تھا۔

واضح رہے 2 ہفتے قبل کابل میں دہشت گردوں نے امریکی یونیورسٹی پر حملہ کردیا جس کے نتیجے میں 7 طلبا سمیت 12 افراد ہلاک ہوگئے۔


Source: Urdu Reporter

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں

1960622-ayezakhan-1579602520.jpg

عائزہ خان کا فلموں میں کام کرنے کے حوالے سے بیان

عائزہ خان کا فلموں میں کام کرنے کے حوالے سے بیان Source: Urdu Reporter Comments …